SweetPepper

Column

Met enige regelmaat zullen hier op onregelmatige basis nieuwe columns verschijnen.

03
05

Strategische marketing nut of noodzaak?

We krijgen het allemaal weer wat drukker. Sommigen van u weten nu al niet goed hoe ze het werk de komende periode klaar...

06
02

De vraag achter de vraag

De klant stelt een vraag, rechtstreeks of via een tender: “Wat kunt u voor ons betekenen als we een nieuw gebouw willen?” Een...

19
01

Gelukkig trekt de markt weer aan, maar…

Het lijkt erop dat we het dieptepunt van de crisis achter ons hebben. De markt trekt weer aan, er komen steeds meer en...

20
12

Omdenken in de bouw

Jullie (bouw)wereld is een erg traditionele. Eigenlijk weinig mis mee. Het zijn stuk voor stuk de beproefde concepten die zorgen voor stabiele en...

27
10

Voordat u een aanbesteding wint….

Een aanbesteding succesvol afsluiten is al een vorm van topsport. Maar er gaat nog wat aan vooraf. U moet namelijk wel uitgenodigd worden...

10
02

Opleiden voor succes

De ondersteuning van SweetPepper bij aanbestedingen heeft een prettig neveneffect. We merken dat bij bijna alle partijen waar we meerdere aanbestedingen hebben ondersteund,...

17
06

Is de EMVI een loterij?

We hebben nu alweer vijf jaar ervaring met aanbestedingen waarbij de EMVI score een rol speelt. In die vijf jaar hebben we er...

05
02

Zegt u maar hoe u het wilt.

Het gaat moeilijk in onze bedrijfstak. Veel van mijn collega’s in het land leveren erg veel omzet in krijg ik met regelmaat te...

13
10

Reclamebureau, marketingbureau of communicatiebureau?

Velen zien door de bomen het bos niet meer. Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een reclamebureau, marketingbureau of communicatiebureau? Het blijkt...

28
09

Samenwerkende markerting-communicatiebureaus

De kop zegt het al; samenwerkende marketing-communicatiebureaus. Iets wat ik nog niet zo heel veel zie maar wat, in mijn optiek, wel de...