Succesvoller met aanbestedingen en selecties
Vroeger waren de aanbestedingen eenvoudig. U schreef de prijs op, de enveloppen werden opengemaakt en de scherpste prijs had de opdracht.
Er is veel veranderd. Gelukkig is de prijs vaak niet meer doorslaggevend. Soms is de weging zo dat de prijs slechts 35% of nog minder uitmaakt. Gelukkig maar, met al die hongerige collega’s. Maar het wordt er niet makkelijker op. Nu spelen zaken mee in de weging waar moeilijker grip is op te krijgen. Toch wilt u nog steeds een goede kans maken bij een aanbesteding.
Met SweetPepper meer kans op het winnen van de aanbesteding.
We weten de belangrijkste criteria uit een aanbesteding om te bouwen tot een concept die de aanvrager zal aanspreken. De aanbesteding krijgt een extra dimensie en uw kansen op succes nemen enorm toe. Geen theorie maar de praktijk. We hebben dit al meerdere keren succesvol gedaan voor uw collega’s. Misschien wel bij die aanbesteding die u gemist hebt……
Vooral in de bouwwereld wordt er erg veel gewerkt met selecties en aanbestedingen. Toch beperkt de dienstverlening van SweetPepper zich niet alleen tot deze doelgroep. Onze aanpak is zo dat we ons alleen op de communicatie richten. Hierdoor hoeven we geen verstand van techniek en/of processen te hebben. Juist door deze aanpak kunnen we onze diensten ook aanbieden voor bijvoorbeeld de zorg of de IT markt. Kortom, overal waar aanbestedingen of selecties zijn bent u succesvoller met SweetPepper