Marcel Evertzen, uw marketing specialist!

Marketing Communicatiebureau SweetPepper wordt geleid door Marcel Evertzen. Hij is sterk in strategisch denken en heeft zowel een creatieve als een technische achtergrond. Marcel heeft zowel Strategie als Marketing gestudeerd bij Universiteit Twente. Geen “praatjesmaker” maar helder en praktisch en met ondertussen meer dan 35 jaar ervaring in de marketing communicatie. Vanuit het Twentse Hengelo bedient hij geheel Nederland en Euregio.
Marcel heeft gewerkt bij diverse reclame- en marketing communicatiebureaus in midden en Oost-Nederland. In de afgelopen 35 jaar heeft hij geleerd van de fouten van deze bureaus en het beste van deze bureaus verwerkt in het concept van SweetPepper. Hierdoor is Marcel perfect in staat om de wensen van u te vertalen naar middelen die uw doelgroep aanspreken. Hij spreek de taal van de ondernemer, maar hij kan zich ook heel goed inleven in uw doelgroep.
Door zijn kennis, ervaring en een tikje eigenwijsheid is Marcel perfect in staat om de onderscheidende kenmerken van uw product of dienst te vertalen naar waarden voor uw doelgroep. Hij werk met de nuchtere blik van een buitenstaander maar met haviksogen voor kwaliteit en rendement. En bovenal werkt hij met creatieve glimoogjes.

Dit levert keer op keer zinnen-prikkelende resultaten op die door uw doelgroep gezien en gewaardeerd worden. Overheadkosten kennen ze niet en praatjes vullen geen gaatjes! De overige (uitvoerende) creatieven worden pas aan het team toegevoegd als de behoefte er is.

Marcel hanteert hierbij een heldere werkwijze. Eerst maakt hij een duidelijke inventarisatie van de wensen en welke middelen er al liggen. Hierbij benoemt hij de goede en mindere middelen. Immers wat goed is is goed. Elke bespreking wordt schriftelijk gedebrieft. Marcel en zijn team starten de conceptfase pas als de planning en de begroting zijn goedgekeurd. Na akkoord op het creatieve werk volgt er een heldere begroting voor de eventuele vervolgstappen. Verandert er iets onderweg? Dan krijgt u eerst te horen wat dat betekent voor de planning en de kosten.

Dit is zijn nuchtere en heldere manier van werken. Zeg maar de Twentse aanpak, duidelijk en met beide benen op de grond. Marcel Evertzen, de marketing specialist voor u.

Marcel Evertzen vormt altijd het vaste aanspreekpunt voor al uw marketing communicatie vraagstukken. Na het maken van de analyse en de vertaalslag zoekt Marcel specialisten uit zijn enorme free-lance netwerk en binnen zijn eigen kleine kernteam. Deze specialisten helpen hem met het uitvoerende deel. Denk hierbij aan tekstschrijvers, vormgevers, fotografen enzovoort. De stelling van Marcel is dat juist doordat hij minder creatieven in dienst heeft hij met de meest creatieve oplossingen kan komen. Hij wordt immers nauwelijks beïnvloed door creatieven in dienst die hem misschien een bepaalde richting uit zouden kunnen sturen. Juist door deze creatieven of uitvoerders minimaal in dienst te hebben kan Marcel alle mogelijke oplossingen de revue laten passeren en het beste voor de opdrachtgever uitzoeken.

SweetPepper laat zich niet leiden door middelen maar door oplossingen